Saturday, 31 March 2012

haha... malu giler!!!!

hai, assalamualaikum.
hoho... petang2 korang semua buat ape?

pada petang yang indah ni, ainul nak citer sikit.
malu, malu, malu, malu!.

petang tadi, dalam pukul 5:30 petang ainul keluar rumah, nak pergi angkat baju kat ampaian. *rajin katakan.....
time ainul tengah angkat baju, tetiba ada sorang kaum adam sedang menunggang motor lalu depan rumah ainul.

depan rumah ainul ada jalan. kalau petang2 macam ni, jalan tu sibuk sikit.
usia dia macam student U. muke dia, ensem la jugak! bersih kut!. hehe...
pandai bergaya plak tu. kemas je....
walaubagaimana pun, *hati tak terpikat.

okey, sambung citer.
time kaum adam tu lalu depan rumah ainul, dia tengok je ainul angkat baju.
dah la time tu kat tangan ainul banyak baju. dia tengok plak! bertambah serba tak kena rasenye..
ainul tengok dia balek, lama la....

tiba-tiba....
time tengah tengok kaum adam tu, ada plak kain jenis lincin kat atas tangan ainul terjatuh.
ha! apa lagi, sambung-menyambung la kain tu jatuhkan.
orang kecik, nak angkat kain banyak2. jadi macam tu dah la.

MALU giler!!!!!!!
kaum adam tu terus tersenyum. Ya ALLAH.... senyuman dia... Subbahanallah....
tak patut dia bagi senyuman tu. berbahaya betol!

akhir sekali, baju yang jatuh tu ainul tak angkat. ainul terus lari masuk rumah. malu punye pasal.
masuk rumah je, ainul terus jerit. nak lepaskan perasaan malu tu. *grrrr.... tak suke, tak suke.

***sebenarnye ainul tak suke orang tengok ainul. entah la, nampak macam tak penah tengok orang jer...
kalau tengok sekejap2 tu takpe la... ni tengok lama2. nak je korek biji mata tu!!!***

cukup sampai situ je. tata... muah!!
sekian, terima kasih!.

No comments :

Post a Comment