Saturday, 17 March 2012

nak feeling sebentar. =='

Assalamualaikum semua... ^,^
opsss cuti dah nak habis la.... :(
hari ahad ni yang duduk hostel pergi balek hostel erk.
hmm... hari ni pun kawan2 kat kedah dah balek hostel.... sedihnye.. :'(

ainul rindu la.... rindu sangat2. rindu serindu rindunyer...
rindu kat sape ainul?

ha! nak tau? jom tengok bawah...

ainul rindu dekat mereka2 ni!!

 rindu dekat teman2 di Yayasan Khairiah, Kedah.

ni BFF ainul. ^_~

rindu dekat kawan2 3Tabligh 2011

ha! yang ni jugak!

kemudian.....
rindu dekat diorang ni jugak! students 3Siddiq 2011

dan rindu dekat diorang ni jugak!

akhir sekali, rindu dekat.....
students 3Amanah 2011

dan... ini khas untuk kamu semua!! ^,^
 *rasanye ada yang dah tengok. tapi kalau yang belom tu tengok k. ^_~

weyh! kamu semua,  jangan lupakan aku tau! XD
moga bertemu dipuncak kejayaan. 
selamat berjuang kejalan ALLAH. <3
sekian, wassalam... 

may ALLAH bless you

2 comments :

  1. hehe... rindu jgak!
    tapi... setiap minggu insyaALLAH jmpe. ^^

    ReplyDelete