Saturday 31 December 2011

sedang mencari keredhaan ALLAH.

tadi ainul melawat blog seorang hamba ALLAH ni.
semua pengisian dia best2. ada pengajaran dan boleh buat panduan.

sebelum ni pun ada beberapa blog hamba ALLAH yang ainul melawat boleh buat panduan.
tapi yang ni salah satu blog yang membuat ainul selalu fikir tentang kejadian manusia, kematian, ALLAH and tentang islam.

dan ini salah satu dari mengisian blog hamba ALLAH tu,
renung2kan lah.

aku bersyukur kepada Mu
kerana telah memberi peluang sekali lagi untukku hidup
kekadang aku merasa takut

KERANA APA.....

aku takut aku pergi mengadapMu
tanpa membawa bekalan yang cukup

aku takut ibadat ku
masih belum cukup

aku takut aku tidak sempat
untuk bertaubat

OLEH ITU....

berusahalah untuk mempercukupkan
bekalan kita sebelum mengadapNya

sentiasalah meluangkan masa
untuk beribadat kepadaNya

cepat-cepatlah bertaubat
jika menyedari kita melakukan dosa.
 
kalau kawan2 nak bace post hamba ALLAH ni lagi, sila tekan sini.

sekian, wassalam. :)

> may ALLAH bless you <

No comments :

Post a Comment