Thursday 5 April 2012

"terima kasih" balasku~

Assalamualaikum...
best sekolah? kerje sekolah mesti banyakkan?
haha.. same la.
penat tau jadi student ni, kena buat latihan la... nota la.... huh! penat2. *_*

time kat sekolah, dalam pukul 1 petang, kawan satu kelas ainul (laki) dia cakap kat ainul.
" ainul, tut.... kirim salam. kirim salam maut "
ainul pun jawab, " yer, ouh. waalaikumsalam. cakap kat dia terima kasih "

Why I say "thank you"?
because, tetttt!!! *diam sudah....

ainul tak pandai bahasa inggeris, tapi ainul tak pernah fail BI.
*jangan pandang rendah sangat kat ainul, okey!. kePANDAIAN dan keGAGALAN itu milik ALLAH, bila2 saje Dia boleh tarik balek kePANDAIAN anda dan memberi orang yang GAGAL itu KEJAYAAN*

okey,
untuk si kirim salam tu. guna "aku kau" k.

 " aku tau, aku tak la seBAEK kau. kau kan sampai boleh jadi IMAM BESAR, kira baek la tu.. kan?. aku ni, mana la boleh jadi imam kan? so, mungkin kau punye ilmu tu dah cukup, dan mampu mengkirimkan salam maut untuk aku.
disebabkan ilmu aku tak cukup dan tak sebaik macam kau, so aku ucapkan "terima kasih" je la... 

lastly, aku doakan kau hidup bahagia dengan orang yang kau sayang yer. 
aku takkan 'ganggu' kau dengan dia lagi k. 
aku tau, kau bukan suka aku ganggu kau time chit chat ngan dia.
perasaan kau untuk dia, tak pernah berubah. aku tau itu. 

sebelum terlupa, aku mohon maaf kat kau sepanjang aku kenal kau. harap kau maafkan aku.
good luck " :))

*tulus ikhlas dari ---> ainulmardziah.

sekian, wassalam...
may ALLAH bless you. :)

No comments :

Post a Comment