Saturday 12 November 2011

JelesnYer !!!

assalamualaikum. :)
aikk! tengah buat ape tu? takde kejer ker? bosan?. uhmm... selalunyer time cuti sekolah ni, kalau family kita takde buat perancangan time cuti sekolah, sudah tentu anak-anaknyer dalam delema kebosanan. :(
apa kata, kita kongsi cerita nak? kalau tak nak takpe.. saya tak kisa.

k la... balik pada tajuk " JelesnYer !! ". kenapa dengan jeles?. nak tau ker?.
uhmm.. sebenarnyer kan, kalau sahabat2 sejenis dengan saya nak sentuh saya sikit, saya rasa geli. diorang cakap " kau ni kuat jeles la.. sebab orang nak sentuh sikit,dah geli. ". nak senangkan cerita, saya ni kuat jeles.

kali ni, saya jeles bukan sebab ape pun, cuma saya tak dapat pergi rombongan ke terengganu selama 3 hari 2 malam dengan hanya bayaran RM 50 jer... rasa rugi pulak tak dapat pergi. huhu..

bertolak malam khamis, balek malam sabtu. hari khamis tu, saya ade call kawan saya, diorang cakap " ainul, best giler!! kami shopping giler boboboi. lepas ni kami nak pergi mandi pantai. ainul ! pantai takde orang la.. kami kongker pantai ainul. " ( dengan nada happy yang teramat sangat ). Ya Allah !!! betapa jelesnyer saya time dengar citer diorang tu, sekejap orang tu citer, lepas tu disambung pulak oleh orang lain. sape la yang tak jeles. hanya Allah saja yang tahu.

dah la.. malas nak citer panjang2. kalau nak tau lebih lanjut, tanyer la kawan2 saya yang pergi tu.
wassalam.

> moga bertemu lagi <

No comments :

Post a Comment